تجهیزات خشکبار و عطاری
نوشته شده توسط : آوا امینی

سرخ کن پیاز صنعتی دارای 1 عدد اجاق پلوپز سه شعله ی کوره دار است که به گاز شهری متصل شده و با دارا بودن دستگیره ی کاردی برنجی و استاندارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید حرارت را افزایش یا کاهش دهید؛ این اجاق با ابعاد 70*70 سانتی متر و از پروفیل فلزی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک ساخته شده است. بر روی این اجاق سه شعله ی کوره دار یک دیگ بزرگ با دهنه ای در حدود 90 سانتی متر و از جنس آلومینیوم یا روحی تعبیه شده است، مجموعه ی ابتکار استیل داخل این دیگ را به سفارش مشتری از جنس تفلون ضخیم کار کرده و همین امر باعث می شود موقع تفت مواد خوراکی مانند پیاز و سبزی به دیگ نچسبیده و کف دیگ به راحتی خراب نشود.

 

سبزی خردکن صنعتی

همان طور که اشاره شد سبزیجات بعد از شست و شو آب فراوانی به خود جذب میکنند و استفاده از سبزی برای تهیه ی غذا با آب جذب شده سبب کاهش کیفیت غذای طبخ شده خواهد شد برای همین استفاده از سبزی خشک کن صنعتی میتواند رطوبت موجود در سبزی را به سرعت خارج کرده و سبزیجات را آماده ی خرد شدن یا طبخ غذا نماید. این دستگاه در مدل های مختلف 1.5 اسب، 2 اسب و 3 اسب تولید و عرضه می شود، مدل 1.5 است قادر به خشک کردن 200 کیلوگرم سبزی در ساعت، مدل 2 اسب 300 کیلوگرم و مدل 3 اسب 400 کیلوگرم در ساعت را دارد.

 

آسیاب عطاری

گهواره ای بودن این آسیاب فلفل عطاری دهلی رومیزی بدین معنی است که می توانید آن را حول محور افقی تکان دهید یعنی در حین آسیاب آن را به صورت گهواره ای تکان داده تا تمامی ادویه های داخل دستگاه به صورت کامل پودر و آسیاب شوند. دستگاه آسیاب فلفل عطاری دهلی دارای موتور 220 وات بوده و بسیار قدرتمند است؛ پودر و آسیاب کردن انواع ادویه با با این آسیاب به سادگی و به صورت کاملا بهداشتی انجام می شود و برای همین از این آسیاب در مغازه های عطاری و ادویه فروشی ها بسیار استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وجود یک ولوم بر روی دستگاه اشاره کرد، این ولوم دارای 5 شماره است که نشان دهنده ی سرعت چرخش تیغه از کم به زیاد است، قرار دادن این ولوم بر روی عدد 1 یعنی کمترین سرعت و می توانید برای افزایش سرعت و حرکت بیش تر تیغه ولوم را بر روی عدد 5 قرار دهید؛ با این آسیاب قدرتمند می توانید انواع زردچوبه، فلفل، سنگ نمک، هلیله، دارچین، زنجبیل، سنجد با هسته، هل، جوز هندی، سماق، لیمو، نشاسته و … را به راحتی آسیاب و پودر کنید. اگر قصد سفارش این محصول را دارید باید بدانید که آسیاب فلفل عطاری دهلی به همراه یک تیغه و ذغال یدکی عرضه می شود.

 

خشک کن میوه

خشک کن میوه 24 سینی نمای استیل داشته و به صورت چرخ دار ساخته شده برای همین به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید، خشک کن میوه 24 سینی با ابعادی به طول 96، عرض 80 و ارتفاع 190 سانتی متر ساخته شده، این دستگاه که برای خشک کردن انواع میوه و سبزی مناسب است دارای 2 درب استیل بوده که به صورت لولایی باز و بسته می شود. خشک کن میوه به صورت گازی و برقی کار می کند؛ در این دستگاه 2 عدد مشعل در دو طرف دستگاه تعبیه شده که به وسیله ی 2 عدد فن سیرکولاتور دمای داخل دستگاه برای خشک کردن انواع مواد غذایی فراهم شده و می توانید میوه و سبزیجات مختلف را به خوبی خشک کرده و چیپس میوه های خوشمزه ای را آماده کنید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به وجود سینی هایی با کفی پانچ شده به صورت حفره دار اشاره کرد که با قرار دادن اسلایس میوه ها و سبزی، عمل خشک شدن بهتر انجام می شود در ضمن این سینی ها ریل دار بوده و قابلیت جابه جایی دارند.

 





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: